tisdag 25 januari 2011

Tisdag..

Inte så mycket till förändring idag. Har inte samma huvudvärk idag men är fortfarande "tung" i skallen. Har vaknat flera gånger inatt av att jag haft sammandragningar. Har haft det flera gånger nu på morgonen/förmiddagen med. Hoppas det har med mitt kräkande att göra och inget annat.. Får ta upp det med doktorn imorrn när jag ska dit. Ska även kolla blodvärde och blodtryck eftersom jag är så snurrig hela tiden. Väntar fortfarande på tid till det "riktiga" ultraljudet, det borde komma en kallelse vilken dag som helst.

Igår kväll var jag och J på föräldramöte för Kevin. Kevin var också med. Det var nämligen barnen som själva hade önskat att ha ett föräldramöte där dom skulle uppträda med massa sånger och bjuda på fika. Dom var verkligen superduktiga! Mamma och pappa var här och passade Nova under tiden. Mamma hade köpt en ballerinadräkt med tillhörande skor åt Nova som hon kan ha på dansen. Det första hon sa när hon slog upp ögonen imorse var att hon skulle ha den på sig till dagis. Efter en liten diskussion förstod jag rätt snabbt att det inte var någon idé att ta den fajten imorse för det hade bara slutat med utbrott och massa tårar och Jimmy hade blivit försenad till jobbet. Så hon gick nöjd iväg med ballerina dräkt på! Ikväll ska jag lägga undan både den dräkten och hennes andra så får hon den på söndag igen när de är dags för dans!

Nu ska jag försöka få i mig nåt att äta.. och hoppas på att få behålla det!

Inga kommentarer: