onsdag 15 februari 2012

Vilar vidare...

Åter en vilodag, ofrivillig sådan :( Gjorde ett försök till att springa på bandet igår när jag tränade men det gick inget vidare :( ont i både knän och fotlederna/vristerna. Förmodligen har jag överansträngt mig så det får bli vila från att belasta benen några dagar. Crosstrainern gick däremot fint att trampa på så jag får väl göra av med kalorierna på den nästa gång jag får tillfälle att träna! Men idag blir det vila, förutom lite mag och ryggövningar jag tänkte försöka med framför tv:n när kidsen somnat. Imorgon får jag ignorera det faktum att jag inte är kompis med min kropp än och hoppa i bikinin :) Har nämligen lovat min dotter en dag alldeles ensam med mamma och hon valde badhuset! Måste försöka få lite egentid med henne då hon är helt omöjlig just nu.. Så snällaste mormor kommer hit och passar Ivar när Kevin är i skolan så jag och Nova kan plaska en stund! Fortfarande uppblåst och skum i magen så jag testar att fortfarande räkna points men dra ner betydligt på kolhydraterna och se vad resultatet blir. Nu matlagning!

2 kommentarer:

ANGUS. sa...

vad roligt för den lilla prinsessan att få en dag med mamma i badhuset! Det hade jag vart superglad för när jag va liten!

Visst har jag underbara arbetstider, det känns lite för bra för o vara sant, men det syns ju i lönekuväret tyvärr ;( trevlig helg!

ANGUS. sa...

ladda ner appen blogger! Där kan du lägga upp bilder och skriva text! :)