onsdag 1 februari 2012

Bara att köra!

Nu är jag på gång! Träningen flyter på som aldrig förr och det känns som jag skulle kunna hålla på i flera timmar om dagen, helt sjukt! Jag vet att det blir tyngre vilken dag som helst så det är bara att passa på och njuta och ta alla tillfällen som ges till att röra på mig! Körde ett pass på gymmet för 3:e dagen i rad idag. Skönt! Tyvärr har jag alla 3 barnen hemma med feber och snuva så barnvagns promenaderna får vänta tills dom piggnat till. Kosten går oxå bra. Dessvärre är viktnedgången inte lika framgångsrik. Hade gått upp 0,1kg när jag vägde mig i tisdags och det är ju inte ok! Med tanke på att jag inte fuskat nånting så tycker jag det är konstigt. Jag har bestämt mig för att ge LCHF 1 vecka till, får jag inget positivt resultat på vågen på måndag så byter jag taktik :) Nu ska jag köra ett litet styrkepass för magen och ryggen här framför tv:n. Som sagt det är bäst att passa på när lusten infinner sig för imorgon kanske jag inte känner för det alls!

Inga kommentarer: