måndag 13 februari 2012

vilodag..

Som jag trodde så visade vågen + efter 1 vecka med viktväktarna. Den visade +0,8kg, dock betydligt bättre än 1,5kg som den visade häromdan när jag smygvägde mig :) Jag är fruktansvärt uppsvälld och konstig i magen, antar att det är chocken av alla kolhydrater som jag först tog bort och sen helt plötsligt började äta igen.. Men det blir nog bra om ett par veckor, behöver förmodligen bara välja kroppen med den här kosten precis som jag behövde med lchf.

Träningen går bra. Är lite besatt :) känns som jag skulle kunna träna flera timmar om dagen. Men idag när jag skulle ta mig ner för trappen så hade jag jätte ont i mina fotleder och knän. Har kännt av det lite när jag sprungit på bandet men det har gett med sig när jag blivit varm. Även det är väl resultatet av chocken för kroppen, eftersom jag i stort sett inte rört mig alls på 6 mån och nu kör hårdträning på en gång. Får jag chansen så tar jag gärna en promenad och kör ett gympass om dagen. Men idag fick det bli vilodag eftersom jag har lite krämpor. Hoppas dom är väck imorgon när jag vaknar så jag kan ta en promenad med barnvagnen efter jag lämnat på dagis och skolan.

Lilla Ivar har äntligen fått, inte en utan TVÅ, tänder! Som vi väntat både han och jag :) hoppas verkligen att även hans förkylning försvinner med tandsprickningen så vi får lite mer sömn på nätterna ett tag framöver! Förutom bökiga tänder och snuva så är han världens gosigaste bebis, han är glad och busig och jag har en känsla av att han kommer bli en riktigt vilde om några månader..!

Nu ska jag natta Kevin och Nova, lilleman sover redan. Sen ska jag slappa i soffan resten av kvällen. Ska bara fixa iordning en fruktsallad till kvällsmat först.



Inga kommentarer: