torsdag 2 februari 2012

Ivar Dagen


Igår var det Ivars första namnsdag, han fick denna fina dress av sin mormor och morfar i present :)

Barnen är fortfarande förkylda så dom får vara hemma hela veckan så hoppas vi att alla baciller är borta tills på måndag så vi kan återgå till dom vanliga rutinerna. Jag gillar rutiner! Visst är det skönt att inte ha några tider att passa och slippa lämna och hämta och släpa med en hängig lilleman MEN rutiner är bäst och det mår vi bäst av hela familjen.

Vi har iallafall haft en riktig mysmorgon här med en brasa spelat spel, VANLIGA spel inte tv spel som det så gärna bli annars för mina troll. Idag är det spelfritt hela dagen har jag bestämt. Skönt!

Träningssuget sitter fortfarande i! Kroppen behöver nog en vilodag då jag har träningsvärk överallt :) men jag kanske kan ta en liten promenad till kvällen när J kommit hem. Skulle även vara väldigt skönt att simma men det tror jag att jag väntar med ett par veckor tills jag känner mig lite mer bekväm i bikinin!!

Nu ska jag plocka undan och tvätta lite medan minstingen sover en stund.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

Freja Rico sa...

Vilken fin dress, passar nog perfekt till lilla Ivar..:-)