måndag 27 februari 2012

Måndag.

Brukar betyda vägning men jag glömmer den vägningen och gör om det på onsdag ist, byter vägningsdag till onsdagar fr.o.m. nu :)

Som ni kanske förstår visar inte vågen det jag vill se. Först deppade jag ihop sen tog jag fram måttbandet och blev gladare igen för där visar det bra resultat. Sen känns det bättre att ha en dag mitt i veckan där man väger sig ist för precis efter helgen! Så det kör vi på ett tag!

Idag körde jag och Sandra ett varsitt pass på gymmet medan en av oss passade alla skitungar :) Ett bra sätt för oss båda att kunna träna när vi egentligen inte skulle kunna det!

Kvällen har jag tillbringat framför datorn med alla underbara räkningar, skönt att ha det överstökat för den här månaden iaf. Sen körde jag ett litet styrkepass framför tv:n kommer garanterat känna av det imorrn då jag gjorde några utfall som sög ordentligt i benen :)

I skrivandets stund sitter jag och tittar på Sofias änglar, väldigt gripande program. Äter även lite kvällsmat, en activia. Ska se om den hjälper mot min uppblåsta mage, dom säger ju att det ska hjälpa på reklamen så då måste det väl göra det..? :)

Imorgon ska jag försöka komma ut på en prommis om Ivar mår bra och om vi får sova inatt förstås. Natten till idag var alldeles för sömnfattig som flera nätter innan den med så idag sov jag med honom ett par timmar på fm, mycket skönt!

Nu blir det soffhäng resten av kvällen.

Inga kommentarer: