söndag 19 februari 2012

Söndag

Lördagen vart inte riktigt som jag tänkt mig! Skulle haft mellomys med massa kompisar hos S och D men lilla Ivar hade andra planer. Han sov sammanlagt 30 min på hela dagen igår och fortsatte krångla resten av kvällen (och natten) så vi stannade hemma och tittade på, enligt mig, den sämsta deltävlingen hittills! Känns tråkigt då det var flera vänner som bor på andra ställen som är hemma i helgen men men det blir ju fler gånger! Dom kommer förmodligen hit på en kopp kaffe lite senare så jag får träffa dom iaf :)

Om en liten stund kommer några andra kompisar som jag inte sett på allt för länge! Det ser jag verkligen fram emot. Ska vispa iordning lite grädde till kladdkakan som jag gjorde imorse och bjuda dom på, enkelt men gud så gott :)

För ett tag sen lade jag ut en bild på några tallrikar och grejer jag skulle greja ihop till nåt, bilden visar ett av resultaten. Ett fat på fot, perfekt att lägga avocadosarna på så dom får mogna :)

Trevlig söndag

Inga kommentarer: