fredag 17 februari 2012

Fredagsmys!

Testar att mobil blogga på "riktigt" inte bara en bild med rubrik! Tack Anna :)

Myser med dom största trollen, lilleman sover redan. Jag kommer däcka på soffan så fort barnen är nattade. Ivar har hållit mig vaken massor inatt så jag är sjukt trött.. Jimmy skruvar bil ikväll så det passar utmärkt att vara osocial framför tv:n och slumra bäst jag vill :)

Trodde N hade åkt på magsjuka då hon kräktes imorse. Men det vart bara en gång och inte ett tecken på nåt mer därefter. Hon har ätit och lekt som vanligt resten av dagen, skumt. Det blev i och för sig lite mycket onyttigheter igår för hennes del och alldeles för lite riktig mat, kan det bero på det tro..? Håller tummarna för att så är fallet och att vi slipper allt vad magsjuka heter! Har massa roliga saker inplanerade i helgen som jag inte vill missa.. Aja det visar sig hur det blir med planer och sjukdomar.

Nu ska skitungarna kastas i säng! Trevlig helg!

Inga kommentarer: