fredag 24 februari 2012

Pink it is!

Vår i luften på riktigt idag, underbart!!

Vår inne för mig är nya blommor, kuddar, plädar osv. Och färgen rosa. Jag älskar rosa detaljer på våren/sommaren. Känns fräscht! Har inte handlat nånting ännu men har lite "gammalt" jag har plockat fram igen och sen fick jag hjärtat och pelargonen + krukan av mamma och pappa på alla hjärtans dag :) Men den här årstiden skulle jag kunna handla hur mycket som helst i inrednings väg, får sån inspiration av solen och ljuset :) det är bara ekonomin som sätter stopp ;)

Idag ska jag och barnen på dejt i lekparken med Sandra och Jojjo + barn. Det ska bli 10 grader och sol mitt på dagen så det borde bli en underbar dag ute i friska luften! Sandra och jag har även kommit överens om att passa varandras barn nån timme var i em så vi kan köra ett varsitt pass på gymmet, att vi inte tänkt på det förut!? Det ska bli grymt skönt eftersom jag aldrig kom iväg på pw imorse som planerat. Först försov jag mig, eller somnade om när jag skulle få Ivar att somna igen innan jag skulle gå. Sen när jag gick upp och var på väg så vaknade lilleman igen och var hungrig och det var inget annat än bröstet son dög! Så det var bara att krypa ner i sängen igen och mysa vidare istället för att bränna fläsk :) Ska köra på med vällingen stenhårt nu så han börjar dricka den ordentligt så jag kan sluta amma helt.. Känns som det är dags.

Nu ska jag passa på att tvätta, diska och förbereda lunchen medan Ivar sover och Kevin och Nova är sams :) Sen väntar som sagt en dag ute i vårluften.

En underbar fredag önskar jag er, det ska vi ha!

Inga kommentarer: