fredag 27 maj 2011

Herre gud..

..så trött jag är!! Förstår inte, kan knappt hålla ögonen öppna. Sov i och för sig väldigt dåligt inatt men det tog jag igen genom att sova hela förmiddagen.

Gjorde ett ryck och packade några kartonger, så nu är allt "löst" i vardagsrummet nerpackat och skåpen i tv-möbeln tömda. Har även tömt några skåp i köket. Sen tog jag ett varv med dammsugarn. Inte för det gör nån skillnad för så fort man börjar packa ner grejer eller plocka överhuvudtaget så blir det asdammigt på en gång, men jag mår så fruktansvärt dåligt när det yr dammråttor överallt!

Men nu sitter jag i soffan helt muck och får kämpa för att ögonen inte ska fall ihop. Som tur är så ska jag hämta barn om 30 min så jag kan inte lägga mig och sova, annars hade det funnits risk för det.

Ikväll kommer min syster, som bor i England, hem för ett par veckor. Barnen har längtat massar efter henne så dom är överlyckliga. Dom ville följa med mormor och morfar och hämta Frida i Örebro. Vi får se om jag kör ner dom till Frövi sen så dom kan följa med annars så tar jag väl med mig dom och åker till Örebro och hämtar henne istället.

Helgen består väl mestadels av packning. Vi ska försöka köra lite saker på söndag hade vi tänkt. Hoppas husägarna är hemma då bara :) Skulle vara skönt att bli av med om kartonger som är färdigpackade, då blir det ju mest stora möbler och sånt som man inte kan packa förrän sista dagen att köra på torsdag.

Åååå vad jag längtar tills vi är inne och klara!

Nu ska jag häva i mig en kopp kaffe och hoppas på att den piggar upp lite!

Inga kommentarer: