tisdag 24 maj 2011

Ut med det gamla in med det nya..

.. idag blev det en tripp till Ikea med mamma. Jag köpte ett nytt matbord och stolar. Vi har fått båda dom andra borden och stolarna sålda, perfekt. Så det här bordet kommer få fungera både som köks och matsalsbord. Det blir 266 cm med iläggsskivan så man får ju plats jätte många. Jag känner mig supernöjd med inköpet :) Dessutom var det special erbjudande på just detta bord och stolar nu, fick det 1400:- billigare än vad det normalt kostar, me like!





Nu har jag satt ut våran säng och nattduksbord med på blocket. Har varit trött på det jätte länge och gjorde ett försök för nån månad sen med att sälja men det gick inget vidare. Nu har jag satt ut det lite billigare och hoppas på att nån nappar :) Det är en malm sängstomme 180 cm med 2 tillhörande nattduksbord allt i ekfanér. Finns nån bild på det längre tillbaka i bloggen om nån är intresserad. Har satt 1500:- som paketpris.

Vi hann med ett snabbt varv på marieberg idag med. Jag köpte en filt till bebis som jag ångrade förra gången jag var på Pop att jag inte köpte. Så nu är allt inhandlat. Mamma köpte lite små strumpor och en dregelscarf till bebis.

Det är sjuuukt jobbigt att gå på ikea när man snart ska flytta för man vill verkligen ha ALLT nytt! Skulle vara riktigt roligt att få shoppa loss ordentligt. Tyvärr så finns det ju många hål att stoppa pengarna i så det funkar ju inte att byta ut alla möbler på en gång, får ta lite i taget helt enkelt.

Vill bara avsluta med att säga grattis till Sandra och Danne :) Såååå himla glad för eran skull <3

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack så mycket gumman:)))!! Och grattis till det nya bordet, är övertygad om att du kommer bli nöjd ;) <3