torsdag 26 maj 2011

Trött!

Usch vad trött jag är. Har varit extremt trött hela veckan känns det som. Jag sover bort hela förmiddagarna och får ingenting gjort. Igår kom Mamma hit och hjälpte mig att packa lite så då vart det lite gjort iallafall. Jimmy tycker att vi ska göra det mesta i helgen så vi får väl satsa på det! Jag ska försöka packa ner det som går i köket idag iallafall. Har ju en uppsjö av glas och andra skålar som man faktiskt inte behöver använda så det vore ju skönt att få ner allt sånt. Det är ju köket som tar tid att packa annars när man måste slå in allt i tidningspapper. Satsar på 2 kartonger idag :)

Jag har sååå mycket planer för vårt blivande hus :) men som jag sagt så många gånger förut så vet jag att det inte går att göra allt på en gång.. Men man måste ju få drömma :)

Har fått båda borden och sängstommen + nattduksborden sålda, yes! Riktigt skönt då slipper vi flytta med 3 stora möbler iallafall. Ska lugna mig med att köpa ny sängstomme. Är lite inne på att bara ha en gavel. Jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut. Frågade Jimmy igår om han ville försöka sig på att snickra ihop en.. Han var lite tveksam till den ideén men vadå, det kan ju inte gå annat än fel och då får vi väl köpa en istället. Annars är ju min morfar duktig på att greja med trä å han kanske har lust att testa :) Ska köpa ben till sängen iallafall så slipper vi ha den stå direkt på golvet.

Nu ska jag brygga en kanna kaffe och dricka en kopp i solen innan jag tar ett ryck i köket!

Inga kommentarer: