fredag 6 maj 2011

v.31





Den här veckan kan jag sammanfatta med ett ord, snurrigt. Usch jag hoppas verkligen det ger sig med snurrigheten. Är fruktansvärt jobbigt. Har haft ett par riktiga svimningsattacker under veckan. Som tur är så har jag lyckats få tillbaka trycket i huvudet innan jag svimmat men det har inte varit långt borta att jag tuppat av ett par gånger. Det är tur att jag märker så tydligt när det är på G så jag kan lägga mig ner.

Har gjort väldigt många halsband den här veckan, det är perfekt sysslesättning när man inte är helt 100. Väldans roligt att så många tycker att dom är fina :) Och jag tycker bara det blir roligare och roligare att göra dom!

Bebis verkar må bra i magen för det är full fart hela tiden. Hårda sparkar och "tryckningar" nästan så man känner att det är en fot som trycker till och buktar ut, mysigt än sålänge. Snart börjar väl sparkarna göra riktigt ont.

1 kommentar:

Freja Rico sa...

Va jobbigt att vara snurrig..:-(. Ta det lugnt du och gör dina fina halsband...:-)

Kram