tisdag 17 maj 2011

V.33

och 51 dagar kvar till bf. Det rullar på, sakta men säkert. Mår, som vanligt, inge vidare. Har ett ordentligt tryck nedåt och ont i både fogar och magen. Känner även av ishias och är snurrig. Och denna omänskliga trötthet ska vi inte ens tala om. Haha, det låter som ett skämt men det är faktiskt så det är. Men som jag sagt förut så är det ju övergående :)

Bara 15 dagar kvar till flyttlasset går. Så jag borde verkligen lägga den lilla energin jag har på att packa. Men idag hade jag massproduktion av halsband. Har gjort 11 st på eftermiddagen. Men snart är det dags att packa ner sakerna så får jag börja greja med de igen när vi kommit iordning i huset. Om det skulle vara nån som vill ha ett så väntar jag med att packa ner dom tills nästa vecka, hojta till på mailen om nån vill beställa. Har gjort flera stycken morsdags presenter :)

Imorgon ska jag iallafall göra ett ryck i nåt av rummen och packa så mycket som möjligt i ett rum i taget. Men nu väntar soffan och tv:n.





Inga kommentarer: