tisdag 10 maj 2011

Tror jag börjar bli besatt!


Farligt gott. Tur jag är gravid och får ha cravings :) Fast min största besatthet är av jordgubbar just nu. Skulle nog kunna leva på jordgubbar och mjölk. Som vanligt när det börjar bli sommarvärme ute så är jag inte ett dugg sugen eller hungrig på varm mat så det är väl bara att stoppa i sig det som lockar! Idag har det blivit fil och müsli, jordgubbar och mjölk och en halv vattenmelon + lite kakor och mjölk :)

Idag har jag och mamma kört 2 lass till huset, skönt! Vi har även packat ner lite saker från tvättstugan och finporslinet. Skönt att nästan hela förrådet är tömt så man kan ställa ut färdigpackade kartonger där allt eftersom och slippa ha dom stå överallt här inne, det gör mig galen!

Imorgon är det stängningsdag på dagis/skola/fritids så då har jag kidsen hemma. Får se vad vi hittar på. Vill göra nånting med dom förutom att bara vara hemma. Kevin önskade kusinlek så vi får väl höra med fam. Andersson/Forsman vad deras planer är :) Kanske kan åka till lekparken med lite matsäck, eller vad säger du Sandra?

Nu ska jag ställa undan kakpaketet och plana ut på soffan..

1 kommentar:

Sandra sa...

Japp, vi får väl styra upp nåt:) Hörs imorrn...