fredag 4 februari 2011

Fredag.

Härligt. Inte för att dagarna har så stor skillnad för min del men ändå skönt med helg.

Idag kom jag äntligen iväg till Örebro och willys. Min snälla mamma kom och hämtade mig imorse och skjutsade in mig. Jag ska ju inte köra bil när jag äter min illamående medicin eftersom jag blir så otroligt trött av den. Sen är jag väldigt snurrig och skakis efter flera dagar med massa kräkande. Så mamma ställde upp och följde med och hjälpte mig, tack för det! Skönt när det är påfyllt i alla skåp igen, det var välbehövligt! Fick även tag i inneskor och bandyklubba till Kevin som ska börja på innebandy. På stadium outlet fyndade jag, perfekt. Det fanns massa snygga träningskläder där idag, brukar kunna vara lite urplockat tycker jag men idag fanns det massor. Tyvärr hade vi inte tid att gå där eftersom vi kom iväg ganska sent och jag har ju fritids och dagis tider att passa. Hittade även skitsnygga vårskor till mig själv, lite högre (typ som converse) helvita adidas skor för 240:-. Men som vanligt har jag beslutsångest när jag ska köpa nåt till mig själv och struntade i det. Nu när jag är hemma, utan skor, ångrar jag mig som vanligt!

Imorgon ska vi till fam Andersson/Forsman och fira Felix som fyllt 6 år. Senare på kvällen väntar tjejmiddag hos Hanna. Hoppas verkligen jag mår skapligt imorgon så jag kommer iväg på lite tjejmys, det känns välbehövligt! Tyvärr så har kvällarna det sista dagarna varit hemska, jag har fått upp allt jag ätit under dagen.. Men jag håller tummarna att jag mår bättre imorgon!

På söndag så är det dags för Kevin att prova på innebandy. Det blir första gången, spännande. När jag hälsade på i skolan så spelade han bandy ute på skolgården hela rasten. Han och en kille till från klassen spelade med dom stora grabbarna i 2:an och 3:an :) Det gör han jämt talade han om för mig. Så då testar vi om innebandy är nåt för honom! kl 9 på söndag :/ lite väl tidigt men det får gå! Sen är det ju dags för dansmix för Nova på eftermiddagen. Så hela helgen är uppbokad med div. aktiviteter.

Nu ska jag fredagsmysa med kidsen innan det är dags för sängen för deras del. Själv ska jag kolla på let's dance och halvsova på soffan :) Jimmy är kvar på jobbet och blir nog det större delen av kvällen. Det är putsning av amazonen på hög nivå vill jag lova. Grabbarna har nämligen blivit erbjudna vara med på nån utställning i vår så då måste ju allt vara tipp topp!





Är inte den här blomman vårkänsla om nåt? Underbar!

Inga kommentarer: