måndag 14 februari 2011

Sjukdomstider..

Japp då var det dags för sjuka barn igen. Eller sjuk Nova rättare sagt. Hon hade feber igår kväll och var allmänt hängig. Jag har ju själv ont i halsen och är genomförkyld fortfarande så det är väl samma hon har fått. Jag kollade i hennes hals igår och den ser inte frisk ut. Vi får väl se om det håller i sig så får jag nog ringa vc så vi får komma och ta ett halsprov. Jag får väl vara glad för att barnen har hållit sig friska så länge som dom faktiskt har. Vi får passa på att mysa lite bara hon och jag såhär på självaste alla hjärtans dag!





I helgen var jag och Jimmy och några kompisar på Raw turné som uppträdde i Örebro. Det var riktigt bra. Skrattade ungefär hela tiden :) Efter showen gick vi och käkade på Efesos, det var grymt gott som alltid. Tyvärr så fick jag upp allt jag ätit när jag kom hem, men men jag fick ju njuta under tiden jag åt iallafall :) Jag mådde konstant illa hela dagen och kvällen så jag får väl vara glad att jag kunde hålla mig med kräkandet tills jag kom hem iallafall! Igår tog vi det bara lugnt. Åkte och hämtade barnen hos mina föräldrar som dom sov hos lördag-söndag. Eftersom Nova var hängig redan igår så skippade vi dansen och Kevin fick hoppa över innebandyn med eftersom han sov i Frövi.





På väg hem från Örebro i lördags började jag känna av värk bak i ryggen och ner i rumpan. Den värken höll i sig hela natten och hela dagen/kvällen igår. Vet inte var det var. Hoppas bara att det inte är foglossning som jag redan börjat känna av :/ Som tur är så känner jag ingenting idag.

Nu ska jag fixa nån lunch till mig och lillskruttan innan det är dax att hämta Kevin på fritids.

Inga kommentarer: