onsdag 9 februari 2011

Jag hatar att vänta..

..det är ingenting för mig! Men det är bara att gilla läget just nu...

Fortfarande förkyld med halsont och huvudvärk så jag ligger i soffan och gör ingenting. Som jag gjorde de senaste 2,5 månaderna, haha.. Skulle verkligen behöva ta tag i min och Jimmys garderob då vi ska flytta ut den i hallen på övervåningen eftersom vi ska sätta fart och, äntligen, tapetsera sovrummet. Måste ju ha ut alla kläder för att ens kunna flytta den. Sen behövs det en rejäl rensning också! Vi får se om jag får behålla lunchen som jag just åt då kanske jag får lite energi att iallafall börja rensa..

2 dagar kvar till Ul :) nån som har nån gissning på vad det är i min mage, pojke eller flicka??


2 kommentarer:

Sandra sa...

Det är svårt, men jag känner mer pojke än flicka:) Spännande spännande:)

Hanna sa...

Tiden går ju aldrig så sakta som när man är gravid...håll ut..:)

Jag gissar ja alltid fel..men gör ett försök...tror det blir en pojk faktiskt...:)) Kram