måndag 28 februari 2011

Måndag.

Trött. Men så är de ju när man kommer igång och jobbar igen efter att varit hemma lääänge. Sen gör ju graviditeten sitt.

Det går bra att jobba. Slutade tidigare både i Fredags och idag, härligt.

I helgen har vi firat min pappa som fyllde år. Det bjöds på smörgåstårta och annat mumsigt. Vi var kvar och kollade på melodifestivalen sen åkte vi hem med två trötta barn. Vart även lite för sent i säng för deras del igår så dom är lika trötta som mig idag. Iallafall Nova. Så förhoppningsvis är dom lättvaggade ikväll så jag kan slumra på soffan när dom är nattade :) Just nu är kusin Jordan här och leker. Det är nästan som att ha barnvakt :) dom gick upp alla 3 på Kevins rum för säkert 2 timmar sen och jag har inte hört av dom på hela tiden. I vanliga fall så brukar dom, eller egentligen bara Nova, tjata och bråka och gnälla om allt möjligt konstant till dess att hon lägger huvudet på kudden :) Nu håller dom sig sysselsatta alldeles själva utan bråk, väldigt skönt.


Nu är allt klart, bara en sak kvar att vänta på, min magkänsla säger att det också kommer gå bra. Det känns som det är "ment to be" :)

snart får ni vet ;)

Inga kommentarer: