onsdag 2 mars 2011

Vab..

..med Nova. Det gick inte ens 1,5 vecka efter att jag börjat jobba igen innan det var dags. Nova var hängig redan igår eftermiddag. Hon grinade nästan konstant från det att jag hämtat henne på dagis tills hon gick och la sig. Jag trodde bara hon var trött. Men hon har feber och snorar igen :( Det är en riktigt envis och jobbig förkylning som det verkar som de flesta har dragit på sig. Jag är inte heller bra. Har vaknat flera gånger inatt av att jag haft ont i halsen och jag har ett konstant tryck i skallen och ont i bihålerna. Vi får hoppas att ett par dagar hemma gör susen för både mig och Nova.

För övrigt så mår jag bra. Det sparkar och lever om i magen hela tiden. Det funkar bra att jobba med. Känner av ryggen när jag suttit för länge i bilen eller stått upp för länge men annars är de ok.

Idag ska jag iallafall ta tag i tvättberget med rena kläder som ska vikas. Och rensa upp lite i köket. Det är väl lika bra att göra det på en gång så kan jag och Nova vila och mysa resten av dagen <3

Just ja.. om det är nån som är intresserad av att köpa våran lägenhet så är den till salu :) jag lägger in lite bilder på den här..













4 kommentarer:

Alex! sa...

Med det här antar jag att huset gick igenom!? Grattis! :) Nu ska jag lära alla dina barn hur man bäst åker pulka på vägen! ;)

Freja Rico sa...

Va fint ni har det Jenny..:-)!!

Freja Rico sa...

Snygga gardiner i köket fick jag se, håller på och ska sätta upp likadana..:-)

Jenny sa...

Tack ska du ha Ann-Sofie :) Ja visst är köksgardinen fin, härligt vårig!