torsdag 3 mars 2011

Ge mig energi!

Sitter här i soffan och väntar på att den ska komma, energin :) Verkar som jag får sätta fart utan den och hoppas att den dyker upp under tiden ;) Idag har jag massor att göra. Jag ska rensa och röja och städa. Det kommer nämligen nån och tittat på våran lägenhet idag!! Spännande..
Det jobbiga i det hela är att jag fortfarande inte känner mig helt hundra, har huvudvärk och ont i halsen, men det är inte så mycket att göra åt.

Lillskruttan är hängig idag med. Hon har lite feber och är allmänt trött och lugn. Och det är ett säkert tecken på att hon inte är frisk, när hon är lugn alltså! Hon sitter vid datorn och tittar på film så jag borde verkligen passa på att börja greja innan hon blir alltför uttråkad och vill ha mig med och göra nåt.

Ska nog testa att dricka en kopp kaffe (kan ränka på min ena hand hur många koppar jag druckit de senaste 3 månaderna pga illamåendet) och se om det ger mig lite extra energi!!

Wish me luck!

Inga kommentarer: