söndag 13 mars 2011

seeeg söndag..

..kan man säga. Har inte gjort ett handtag på hela dagen. Hade planer både på badhuset och bullbak imorse men allt rann visst ut i sanden. Istället har vi slappat i soffan och kollat på film hela dagen, eller barnen har kollat på film jag har sovit och Jimmy har varit och fyllt i sin tatuering. Är sjukt trött idag och har varit det några dagar nu. Kan knappt hålla ögonen öppna så fort jag sätter mig ner. Är väldigt snurrig i skallen med i mellan åt, järnbrist? Ska ju till bm den 24 igen så då kollar hon väl mitt blodvärde. Blir det värre innan det så får jag väl ringa.

Igår somnade jag på soffan vid 9. Orkade inte ens hålla mig vaken under melodifestivalen. Vaknade av Saades segerjubel :) Det var väl en helt ok vinnare enligt mig. Visste nästan att det skulle stå mellan han och Danny.

Nu är J på väg hem så då ska vi fixa lite käk, sen fortsätter jag nog eftermiddagen och kvällen med mera soffhäng :)

Inga kommentarer: