onsdag 30 mars 2011

Onsdag..

..och dagarna rullar på, I Like! Som jag sagt förut så går ju veckorna och dagarna så otroligt mycket snabbare när man gör nåt om dagarna och det är ju skönt för nu vill jag att tiden ska gå lite fortare. Vill ha vår, inflytt i huset och bebis såklart :)

Imorse försov vi oss hela familjen. Jimmys klocka ringde som vanligt men istället för att snooza så råkade han stänga av den så vi väcktes av barnen vid 07.15! För mig var det skönt eftersom jag brukar krypa ner i sängen och sova några timmar till efter att jag har hjälpt Jimmy iväg med barnen på morgonen vid 6-tiden. Men idag kände jag mig utvilad när vi vaknade :)

Ska iväg till jobbet om en timme ungefär. Har tänkt ta ett varv med dammsugaren och hoppa in i duschen innan. Ska ju egentligen undvika dammsugning eftersom det är jobbigt när man har foglossning men jag kan inte se allt damm och annat skit som ligger på golvet! Det kommer ju fram så tydligt när solen lyser. Det är nog den enda nackdelen med soligt väder, att man ser hur skitigt det är på golven, för att inte tala om fönstren.. Om det blir fint väder i helgen kanske jag ska försöka få dom lite renare..



Det är ju nåt skumt som hänt med bloggen iallafall.. Först så försvann ju allt som låg på sidan och hamnade längst ner, när jag fick ordning på det så slutade besökar-räknaren fungera. Konstigt!

Inga kommentarer: