måndag 21 mars 2011

Inte ens 1 timme..

..pallade jag på jobbet :(

Vaknade 03.30 och kunde inte somna om.. Fösökte ta mig till toaletten, jag fick rulla ur sängen. Sen låg jag vaken tills klockan ringde 05.00. Upp med paket och sång för våran lillskrutta som fyller 4 år idag. Sen var det bara att bita ihop och göra sig klar för en arbetsdag. Väl på jobbet så ingåg jag på en gång (gjorde de väl egentligen vid 03.30 inatt när jag knappt kunde ta mig ur sängen, men envis som man är vill man ju försöka iallafall) att det inte skulle funka att jobba.
FY FAN vad ont det gör rent utsagt! Idag är det konstant värk både i höfterna, svanskotan och allra mest i svanken. Jag håller på att bli galen tror jag. Då har jag gått med värk lite mer än 1 vecka. Förstår inte hur människor med konstant värk i rygg eller likande pallar...

Idag är det överflöd med känslor, tårarna rinner hela tiden för allt och inget.. Sömnbrist och värk knäcker mig tror jag..

Har som tur är en läkartid på onsdag. Bara att härda ut antar jag..

1 kommentar:

Freja Rico sa...

Stackars dig, bara att vila antar jag..:-(. Vet hur det känns, hade också foglossning med alla 3.