söndag 27 mars 2011

söndag..

jahapp.. Då var helgen slut. Igen. Tiden rullar ju på i en väldig fart iallafall. Skönt det. Även denna helg har vi kalast för fulla muggar. Igår var det full fart hela dagen. Jag var heeelt slut när jag satte mig i soffan. Tog väl inte ens 20 min innan jag slumrade sött :) Imorse fick jag sovmorgon. Jimmy tog med sig Kevin och åkte innebandy medans jag och Nova mös i sängen till bolibompa. Sen har de varit dans för Nova. Men barnen är inte på topp... Det är nånting på G. Hoppas inte dom håller på att bli sjuka igen. Kevin ska på utflykt med klassen på tisdag så det vore ju jätte tråkigt om han blev sjuk så han missade det. Dom ska till Tysslingen och titta på svanar :) Imorgon ska jag jobba 10.30-14.30. Hoppas på att jag sover bra inatt för då ska jag försöka komma iväg till badhuset och simma innan jag åker iväg och jobbar. Har ju fått rekomendationer både av bm och doktorn om det. Ska även ringa till sjukgymnasten.

Inga kommentarer: