fredag 11 februari 2011

Som jag trodde..

..så är det en liten pojk som väntar i magen :) Den här graviditeten är nästan identisk med Kevins. Då kräktes jag också fram till v.20 nångång och gick ner i vikt. Med Nova slutade illamåendet några veckor tidigare men då hade jag ju ont i hela kroppen och massa jobbiga sammandragningar och foglossning från v.15 istället. Hoppas verkligen jag slipper det nu. Hade nästan inga sånna besvär alls när jag väntade Kevin så det bådar ju gott :) Allt annat som dom kollar på ultraljudet såg bra ut. Jag vart framflyttad 2 dagar så bf är 9/7. Ska bli kul och se om den här bebisen är lika punktlig som sina syskon som båda två kommit på bf dagen :)



Kevin vart supernöjd när jag berättade att han skulle få en lillebror. Nova var lite mer skeptisk, hon hade ju redan bestämt att det är en rosa bebis som ligger i magen :) Men efter att vi pratat lite om det så vart hon ganska nöjd med tanken på en pojk bebis.. Hon har ju själv en flick bebis i sin mage säger hon :)



Nu ska jag göra iordning lite mat sen väntar fredagsmys och let's dance!

1 kommentar:

Freja Rico sa...

Då blir det kanske en flicka nästa gång...:-))??

Kram