måndag 21 februari 2011

Jobb-premiär.

Idag var första gången jag jobbade på över 3 månader. Det gick bra. Över förväntan faktiskt. Hoppas verkligen att jag får må bra resten av graviditeten och kan jobba på så tiden går lite snabbare!

Barnen är fortfarande sjuka, eller hängiga rättare sagt. Dom sov hos sin mormor och morfar natten tills idag och ska vara kvar där inatt med. Förhoppningsvis så är dom pigga och krya på onsdag så dom kan gå till fritids/dagis då.

Sovrummet är färdigt, riktigt skönt. Det gick undan bara vi satte fart! Det vart ett helt annat rum när man fick bort den där hemska bruna färgen och det blev vitt och fräscht. Känns mycket större helt plötsligt.


Nu ska jag passa på att vila. Måste ju fixa nåt att äta men det gör jag sen :)

1 kommentar:

Alex sa...

Svar: Haha!! Det kanske inte riktigt var din mage jag menade :p det fanns en blogg som fick mig att vilja... över henne jag tror det var hennes första barn, if you know that i meen...