torsdag 15 maj 2008

Då var det dax för mig med...

Försökte hålla mig ifrån att skaffa en sån här blogg.. men de sket sig :-)

Ska iallafall göra ett försök att blogga så ofta jag hinner med..

Idag har jag haft en dag fylld med skrik, trots, gråt och ilska!! Kevin har visat sin värsta sida hittills.. förstår inte riktigt vad det är med honom! Men det är väl en trotsperiod antar jag.. han är heeelt omöjlig! Ingenting jag säger är bra å han skriker rätt ut så fort jag säger nej.. han brukar annars vara rättså lätt att förklara för å få att förstå men nu är de tvärstopp på den fronten! Det är väl bara att härda ut tills den här perioden lagt sig.. Just nu så ligger han i sin säng och snyftar, han har fått gått å lagt sig för dagen efter ett riktigt utbrott alldeles nyss! Det visar sig snart om han somnar eller inte...

Nova sover hon me.. hon var helt slut, sov bara 45 min middag idag så henne har jag fått hålla vaken sen 4-tiden ungefär för då höll hon på att slockna. Men det ser ut som jag kommer få en lugnt och skön kväll, kan behövas efter en sådan här dag!

Jimmy är kvar på jobbet å fixar våran bil så han kommer nog inte än på några timmar. Jag ska nog passa på att lägga mig i badet en stund, gud så skönt det vore!

Men antagligen så kommer jag fastna här en eller annan timme å fixa med denna nya sida :-)

Later..

1 kommentar:

Sandra sa...

Kul att du oxå bloggar lite...och snyggt namn;)