tisdag 27 maj 2008

Ny look!

Haha, nu har jag ändrat utseende på min blogg typ 10 ggr! Blir aldrig nöjd.. jag skulle kunna sitta här en hel dag å greja å fixa! Men jag måste nog ut å ta lite nya bilder för att jag ska få till de som jag vill! Så nu får de vara såhär ett tag tills jag finner lite ny inspiration!

Passar på att lägga in en bild på Nova och Rasmus.. tänk va roligt dom kommer få de ihop när dom blir lite äldre, det skiljer ju bara 4 månader på dom.. om ett år så kommer man ju inte märka nån skillnad alls! Va roligt..

Haha, på det här kortet ser det nästan ut som det är Musse som är 4 mån äldre! :-) Så fina <3

Ja sen har vi ju dom här tre guld-gossarna :-) som är så fulla i bus så de lyser i ögonen på dom <3

1 kommentar:

Sandra sa...

Så FINA våra diamanter såååå=) Fin bloggen blidde oxå;)