torsdag 22 maj 2008

Torsdag..

..herre gud va fort veckorna går :-o snart helg igen!

Idag är Kevin hemma från dagis som han alltid är på torsdagar.. han har redan haft ett litet utbrott och åkt in på sitt rum :-S vet inte vad jag ska ta mig till med den där lilla herrn.. men det är väl förhoppningsvis ett övergående beteende.. Han är ju lika gullig som vanligt emellanåt! Det är väl mycket som snurrar runt i hans lilla huvud just nu.. har väl med åldern å göra antar jag!
Han hade iallafall har jätte kul igår på utflyten.. Det hade varit superlyckat sa fröknarna..

Sara kom hit igår å käkade lunch med mig å Nova :-) sen åkte hon med till Linde när jag skulle hämta Kevin.. vi tog en tur till plantmarknaden när vi hämtat honom.. det var uppskattat av barnen.. Dom hade världens sötaste lilla lammunge där.. han skuttade runt å lekte för fullt, så gullig.. Nova satt som ett ljus å tittade på alla djuren!

Sen åkte vi hem å grejade lite.. Kevin dammsög hela undervåningen igår :-) så duktig. (nog för att jag hade gjort de en gång på förmiddagen men ändå, haha)

Idag ska vi ta en tur till gammelmormor Marianne och gammelmorfar Sixten! Dom har rustat lite i sitt hus så vi ska dit å kolla in det! Det gillar Kevin, han får ju göra precis allt han vill där :-p Men det fick i och för sig jag med när jag var liten :-D

Over and out!

Inga kommentarer: