torsdag 29 maj 2008

Oh my!

Herre gud!!!!!!!! ja är helt jävla slut! haha.. fattar inte hur jag kan vara sååå otränad? ja kunde fan inte lyfta benen sista biten på våran "lindesjö-runda" :-o Eller benen ville inte gå åt de hållet som jag ville :-D Men nu är de iallafall gjort å de känns så jävla bra! KOmmer ha riktigt mycket träningsvärk imorrn har jag en känsla av! Ska göra lite situps på min pilatesboll å sen stretcha, om jag orkar ;-) Sen väntar en välbehövlig dusch.. Var ju bara tvungen att titta in här en sväng å kolla in den snygga bilden som sandra lagt in, haha,hur ful är jag?? Ja herre gud..

Imorrn blir de lek å bus med kusinerna! sköj!! Hoppas hoppas att Nova sovet till 7 imorrn åtminstone.. börjar bli lite smått sliten efter att ha vaknat strax efter 04.00 flera mornar i rad nu :-S Blir nog bättre när hon får börja på dagis.. lite mer rutiner å sånt! Hon kanske tillochmed lär sig lite hyffs :-) men man ska nog inte hoppas på för mycket ;-) Min lilla bus-fia!

Kevin var heeelt omöjlig ett par timmar i eftermiddags.. bråkade å slogs å skrek å höll sig.. vet inte vad de flög i honom.. men sen var han hur duktig och snäll som helst när han skulle gå å sova.. skumt!

Ja nu ska jag ta tag i dom där situpsen å strechingen.. sen ska jag nog klämma i mig lite vattenmelon, mumma!

Nu är jag back on track ;-)

6 kommentarer:

Sandra sa...

Haha...du var så duktig så. Nu kan det ju bara bli bättre. Jag har oxå kört en massa magträning och armhävningar o grejer, och nu väntar ett bad som Danne tappat upp, skönt=). Ses imorrn...kram

Anna sa...

Gud så duktiga ni e som motionerar :) Om din kommentar i min blogg kan jag säga såhär:Tezze är smal..INTE jag..värsta äckel digis magen+att jag har fått mens nu och magen känns som när jag var gravid!Hehe fast det var värt att få den äckliga degismagen om man tänker på vad jag fick förutom den men endå!:)

etthemivitt sa...

Hej bisse!
Tack för din fina kommentar :) Ja nu är jag också inne i denna bloggvärld. Fler bilder kommer. Har inte du några bilder på erat hem? Ha det så bra! Kram Madde

etthemivitt sa...

Förresten hoppas allt är bra med dig, det var ju inte igår :)

Anonym sa...

Jaha ok, då förstår jag att du inte har någon inspiration, men vart ska ni flytta nu då? Trivs ni inte där ute på landet? :) Jo med mig är det bara bra, jobbar inne i stan, på norr. Har ett eget område, det är ett kanon ställe. Trivs jätte bra, jag kan styra mina arbetstider själv. Det kan inte bli bättre :) Va? Är det redan dax för att skola in henne? Tyckte inte det var länge sedan vi träffades och du hade henne i magen. Tror det var sist vi sågs, det var ett bra tag sen. Du får väll komma på nån fika nån dag och se hur vi har det :) Klart att det är ok att du lägger till mig, det är bara kul. Då hoppas jag att det är ok att jag lägger till dig på min blogg ;) Kram M

etthemivitt sa...

Jaha så då kanske ni till och med kommer in till stan :) Vad letar ni efter, radhus, parhus, hus eller lägenhet? Hoppas i alla fall att ni hittar det ni letar efter. Jag trivs jätte bra här inne i stan, eller rättare sagt hovsta :) Jaha nu ska jag slänga in barnen i duschen och mig själv också, sen blir det frukost på altanen. Sen ska vi rakt över gatan, till Hovstas fotbollsplan och titta på när Jacob och Hannes spelar emot Hovsta. Killarna är barnens favoriter, dom gillar dom jätte mycket. Efter det så ska vi upp till frövidagen, ska ni dit? Ha en underbar dag i det fina vädret. kram M