torsdag 29 maj 2008

Hur härligt är de??

Med sol!!!!!! kommer tjata om de varje dag de är bra väder, haha! Jag älskar verkligen sol och sommar!

Kevin har sovit hos mormor inatt, morfar var borta på kurs med jobbet så mormor ville ha lite sällskap av Kevin :-) Hon var med och hämtade honom på dagis igår, och passade Nova under tiden som jag hade utvecklingssamtal med Kevins fröken. Han är så duktig och omtyckt min lilla kille <3

Nova har sovit ett par timmar nu så hon vaknar nog närsomhelst.. Jag har passat på att sola lite under tiden :-) det bränner på bröstet och i ansiktet känner jag, trots att jag ahr smörjt in mig! Kul om man kunde få lite färg..

När Nova har vaknat så ska vi åka ner till mamma och hämta Kevin.. blir säkert bjudna på lunch där om jag känner mamma rätt :-p

Ikväll hoppas jag komma iväg på en promenad/springtur runt linde sjön med brudarna.. hoppas jag är lika sugen vid åtta tiden :-) Men jag vet ju att de känns såååå skönt när man väl gjort de.. det är bara de där att ta sig i kragen å komma iväg! Jimmy tycker det är sååå onödigt att jag ska åka in till Linde å gå.. han har ju faktiskt köpt en träningsmaskin åt mig.. men va fan, man vill ju vara utomhus å träna när de är så skönt väder eller hur!!!

Helgen kommer bli super kul :-D Kan inte skriva så mycket mer om de ännu, återkommer när den är över ;-)

Imorrn kanske de blir en "play-date" med Sandra å grabbarna, så vi kan planera våran ölands semester :-)

Nu ska jag gå ut å pressa några minuter till innan lillan bestämmer sig för att vakna!

1 kommentar:

Anna sa...

Hihi du och ditt fina väder :) När ska jag och Julia komma ut och hälsa på då?(pssst,i det fina sommarvädret..hehe)