fredag 16 maj 2008



Min "lilla" kille bli snart 4 år!!!!! Usch det är hemskt va fort tiden går.. kan inte fatta att han redan blir 4.. Känns som det var igår jag gick med magen i vädret och väntade på att han skulle komma ut.. fast samtidigt så känns det som att jag alltid har haft honom, hehe skumt!

Han somnade iallafall igår efter att han hade haft några utbrott.. Och imorse när han vaknade så frågade jag om han skulle vara snällare idag så vi slipper bli osams, Ja, det ska jag mamma! sa han.. det har inte vart några större diskutioner än sålänge så vi kan ju hoppas att han lärde sig något utav gårdagen!

Nova sover sin middagslur just för tillfället och Kevin tittar på Kalle Anka! Så jag borde ju egentligen städa.. men av någon konstig anledning så fastnar jag alltid här istället, hehe..

Jag väntar på att dom ska ringa från dagis å berätta om vi får in barnen på det dagiset vi vill ha.. men de verkar inte som dom kommer ringa den här veckan, typiskt! skulle vara skönt att ha de klart så man kan börja planera lite med jobb å allt... Men är de så att jag får ett jobb så får Jimmy vara hemma igen tills dagisplats löst sig!

Skulle ju vara kul om de ringde nån å sa att det fanns ett radhus till salu oxå :-) då kan man verkligen börja planera lite.. tänk va perfekt de vore, eller hur Sandra ;-)

Ja drömma kan man ju alltid!

Nu ska jag göra lite nytta!

1 kommentar:

Sandra sa...

japp, det skulle vara kul=). Är lite torka på "händelse" fronten just nu, iallafall här hos oss! Iallafall på den postiva fronten...den negativa finns det så det räcker till;). Men det måste väl vända snart=).
Kram