onsdag 21 maj 2008

SOL

Härligt de är med sol! man blir på så mycket bättre humör på en gång!

Idag lämnade jag en väldigt uppspelt å förväntansfull Kevin på dagis. Dom är iväg på utflyt med hans avdelning. Först skulle dom åka tåg till Örebro sen gå till stadsparken å vara där hela dagen å leka sen åka buss hem.. så han var jätte glad idag när jag lämnade honom! Jag hade packat en rejäl matsäck åt honom, han beställde kalla pannkakor med socker på :-) så de fick han.. även lite mackor, frukt, dricka å kakor! Så han kommer nog få en toppen dag! Å ha 1 miljon saker att berätta när jag hämtar honom :-) Ska hämta honom på stationen 14.20, han lär vara heeelt slut då!

Nova sover sin middagslur nu.. jag fastnar här som vanligt :-)

Men igår fick jag riktigt mycket gjort faktiskt.. städade ur hela min garderob.. usch vad den såg ut.. men nu är den städad och fin! det var en JÄTTE kartong med massa kläder som jag inte använder som ska upp på vinden.. kan inte med å slänga iväg de.. har riktiga problem med de faktiskt.. vet inte varför.. kan ju vara så att dom kommer till användning vid något senare tillfälle ;-) man vet ju aldrig!

Har inga planer för dagen mer än de vanliga, städa, tvätta, laga mat, diska, söka jobb.. ska kolla in platsbanken nu å se om de kommit in nåt som kan passa mig!

see ya!

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

Va mysigt Kevin kommer få. Va kul me en sån ordentlig utflykt! =) Har skrivit i bloggen på fl hur de gick hos BM idag.