fredag 16 maj 2008

Regnrusk = Mysdag


Det har de verkligen blivit idag, en mysdag! Kevin verkar faktiskt ha lärt sig nånting utav gårdagen för han har skött sig bra nästan hela dagen.. ett par dispyter men inget allvarligt :-)


Nu ligger han och lyssnar på cd-saga och Nova har redan somnat.. Nova går heeela tiden nu :-) de är så gulligt.. hon stapplar sig fram å dunsar ner på golvet stup i ett, men hon är lika fort uppe på benen igen.. Hon verkar tycka det är skitkul att gå, hehe..


Jag har spenderat typ hela dagen till att leka med mina barn, skönt att göra det oxå å inte springa runt å städa å fixa.. måste passa på att njuta ordentligt nu när jag väl är hemma, snart ska man börja jobba på allvar igen å då önskar man sig inget hellre än att få vara hemma å leka med sina barn.. Synd bara att de är så många "måsten".. städa, diska, tvätta, bädda... bläää.. men men idag har vi inte gjort nåt sånt.. bara de vardagliga undanplocket! (om jag tänker efter så har jag i och för sig hängt 3 tvättar, plockat ur och i diskmaskinen, lagat mat, bäddat rent i sängarna.. hmm, och hunnit med å leka med barnen.. det är väl datorn jag har skippat idag kanske då :-P)


Jag sitter å funderar på vad ja ska hitta på för mat tills Jimmy kommer hem.. Han skruvar bil idag med.. måste få ihop våran bil så vi har två bilar.. Kevin ska ju till dagis på måndag så då måste jag ha en bil.. I och för sig så har jag haft de hela veckan, han har åkt en annan bil och idag åkte han med Daniel till jobbet.. Skit samma, vi måste ha ihop den ändå :-) Men han kommer snart hem så ja ska börja med nån mat snart.. problemet är att jag har noll fantasi!!! är så jävla less på att laga mat å har ingen som helst aning om vad jag ska laga... jag spyr på pizza å annat flott så de blir inget sånt heller.. Får väl leta reda på nåt mumsigt på nätet.. men då fattas väl hälften av grejerna som man ska ha i!! jaja, shit the same.. nåt hittar ja väl på! vilket svammel.. haha..
nej nu ska jag hitta på nån mat som sagt......


Inga kommentarer: