fredag 23 maj 2008

Fredag!!!

Så skönt med fredag igen! Å fint väder med till på köpet, kan ju inte bli bättre!
Skulle, som vanligt, behöva städas här idag men ja orkar fan inte! Nova sover och Kevin leker.. ska nog ta med mig honom och gå ut en sväng istället! bäst att passa på när de är lite sol..

Igår tog vi en tur till min mormor å morfar.. trevligt som alltid! vart bjudna på mat och fika, som vanligt :-P mumma.. sen fick jag nybakat bröd med mig hem så det har vi ätit till frukost, skit gott! Kevin älskar verkligen att vara där ute.. han springer runt å kollar in alla saker som finns, å följer med Sixten (min morfar) vart han än går, haha.. Dom tycker det är skitkul när vi kommer å hälsar på..

Idag kommer kanske sandra ut med kidsen så dom får leka lite.. vi får se! trevligt med lite sällskap till kaffet :-)

Å imorrn är de äntligen ridning! Jippie!! ska bli så kul... hoppas på likadant väder imorrn.. just ja ska passa på att leta reda på mina ridbyxor nu när Nova ligger å sover..

later...




Nova sitter och har det skönt i gräset och Kevin blåser såpbubblor :-)

1 kommentar:

Sandra sa...

Sorry, får bli en annan dag! Guuuud vad söt outfit Novis har=). Åh vad jag önskar att jag fick klä nåt i rosa...*gör ont ihjärtat*;). Kram